­

Lukt het jou om in een paar zinnen te beschrijven waarom klanten voor jou moeten kiezen? Je zult merken dat dit best lastig is.

Wanneer je de zichtbaarheid van jouw merk en bedrijf wilt vergroten is het belangrijk om zaken als meerwaarde concreet te maken. Jouw doelgroep wil lezen wat jij te bieden hebt. Laat mij je helpen om dit in kaart te brengen tijdens een strategisch interview.

Aan de hand van gerichte vragen brengen we onder meer in kaart wat jouw toegevoegde waarde is en hoe jij die waarmaakt. Dit is de kern van jouw verhaal en onmisbare input voor jouw nieuwe folder of website.

Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Blinde vlekken

Als ondernemer ben je dag in, dag uit druk om jouw bedrijf te runnen en klanten te helpen. Logisch dus dat je minder bezig bent met de vraag waarom je doet wat je doet en wat dit betekent voor jouw doelgroep.

Vaak is wat je doet (en hoe) voor jou zo vanzelfsprekend dat je er niet bij nadenkt. Dit terwijl jouw manier van werken heel bepalend is voor de meerwaarde die je biedt. Grote kans dit zelfs de reden is dat klanten voor jou kiezen.

Door blinde vlekken vergeet je om belangrijke zaken te benoemen in jouw communicatie. Wees gerust, je bent niet de enige. Blinde vlekken zijn een valkuil voor heel veel ondernemers.

Wat gaan we doen?

Tijdens een strategisch interview brengen we informatie in kaart die belangrijk is voor de communicatie met jouw doelgroep.

- waar sta je voor als ondernemer?
- welke resultaten bereik je voor jouw klant?
- wat betekent dit voor jouw doelgroep?

Een strategisch interview duurt circa 1,5 uur. In overleg bekijken we of er meerdere gesprekken nodig zijn.

Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Uitgewerkt document

De uitkomsten van het strategisch interview werk ik voor je uit in een handzaam document van circa 2 A4'tjes. Hiermee heb je een goede basis voor effectieve teksten. Als je wilt werk ik die ook voor je uit.

Een strategisch interview met het bijbehorende document neem je af als apart product of in combinatie met het schrijfwerk. Hierover maken we aparte afspraken.

De informatie in het referentiedocument is ook handig voor jouw fotograaf en grafisch vormgever. Als het goed is vragen die om dezelfde informatie. Ze werken tensloitte op basis van hetzelde verhaal.

Het is belangrijk dat de uitgangspunten voor jouw uiting helder en eenduidig zijn voor iedereen die hier een bijdrage aan levert. Met een consequent verhaal kom jij geloofwaardiger en krachtiger over.

Ander voordeel van het referentiedocument? Je hoeft maar een keer uit te leggen wat je wilt overbrengen.

Begin bij het begin

Wil jij ook op een effectieve manier aan jouw zichtbaarheid werken? Maak dan eerst samen met mij jouw verhaal concreet. Vraag naar de mogelijkheden voor een strategisch interview.

Hoe krachtig is jouw verhaal? Bel 06 - 284 282 67

Ook wij maken gebruik van functionele, analytische en social media cookies. Hiermee maken wij de website zo gebruiksvriendelijk mogelijk en kun je informatie delen via social media. Door op "Ik ga akkoord" te klikken of verder te surfen op deze website geef je voor beide toestemming.