Jouw verhaal

Wil je de zichtbaarheid van jouw bedrijf vergroten? Maak dan eerst concreet wat je wilt vertellen. Met heldere uitgangspunten communiceer je veel gerichter en creëer je een stevige basis voor mooie resultaten. Ik help je met het beantwoorden van belangrijke vragen tijdens een strategisch interview.

Wat gaan we doen?

Tijdens een strategisch interview bespreken we onderwerpen als jouw missie, visie en kernwaarden. Waar sta je voor, welke resultaten bied je en wat betekenen die voor jouw doelgroep? Aan de hand van gerichte vragen deel jij op een efficiënte manier de kennis over jouw bedrijf en de markt waarin je actief bent.

Handzaam document

De uitkomsten van het strategisch interview werk ik voor je uit in een handzaam document. Zo heb je alle belangrijke informatie op en rijtje.

Het referentiedocument is ook heel handig voor jouw fotograaf of grafisch vormgever bijvoorbeeld. Zij werken op basis van hetzelfde verhaal.

Begin bij het begin

Wil jij ook op een effectieve manier aan jouw zichtbaarheid werken? Maak dan eerst samen met mij jouw verhaal concreet. Wil je hier meer over weten? Neem gerust contact met me op. Bel me op 06 284 282 67 of stuur een e-mail naar geralda@buro1812.nl.

 

 

 

Interview

Wat levert het op?

Met duidelijke uitgangspunten voor jouw verhaal communiceer je veel gerichter. Zo vergroot je de kans om waardevolle relaties op te bouwen. Met mensen die goed bij je passen en gemotiveerd zijn om mee te werken aan het succes van jouw bedrijf. Meer weten? Neem dan contact met mij op.

Hoe krachtig is jouw verhaal? Bel 06 – 284 282 67

Waarom BURO1812?

Maak van jouw geschreven teksten echte 'merkversterkers'. Met de juiste aandacht voor jouw verhaal en slimme keuzes als het om content gaat. 

Actuele blogs

Ik wens je veel blinde vlekken toe

  'Da’s ook niet aardig’, hoor ik je denken. Waarom zou je iemand blinde vlekken toewensen? Dat zal ik je uitleggen. Blinde vlekken zijn kansen. Ook voor jou als ondernemer. Veel ondernemers vinden hun aanbod en werkwijze zo vanzelfsprekend dat ze belangrijke...

Hoe verkoop je de Nachtwacht?

De aandacht van jouw doelgroep krijgen en vasthouden is essentieel wanneer je over jouw merk communiceert. Als je zaken benoemt die (potentiële) klanten afschrikken, bereik je het tegenovergestelde. Dit klinkt als een open deur maar in wervende teksten zie ik het...

De vijf pijlers van jouw verhaal

  Dit zijn de vijf pijlers van jouw verhaal Het verhaal over jouw bedrijf is de basis voor elke commerciële uiting die je maakt (of laat maken). Dit geldt voor de teksten maar ook voor de grafische vormgeving en de beelden die je selecteert. Elk element is...

Contact

BURO 1812
Geralda Kadiks
M   06 - 284 282 67
E   info@buro1812.nl