­

Laat zien wat je in huis hebt

Wat heb jij allemaal in huis om jouw klanten te helpen? Hoe goed komt dit tot uiting in jouw geschreven communicatie? Wervende teksten zijn een effectief middel om jouw boodschap krachtig over te brengen. Ik help je om kansen en mogelijkheden zo goed mogelijk te benutten. Hierdoor ben jij eerder waar je zijn wilt met jouw bedrijf.

Zie je op tegen het werken aan wervende teksten omdat jouw to-dolijst nu al overloopt? Dan bekijken we samen wat haalbaar is en stemmen we de benodigde stappen op jouw planning af.

Contact opnemen

Blinde vlekken

Er is veel te vertellen over het hoe, wat en waarom rond jouw bedrijf. Waar schrijf je over en wat laat je weg? Wat het lastig maakt zijn blinde vlekken. Omdat jij bepaalde zaken zo vanzelfsprekend vindt benoem je ze niet. Voor jouw klant kunnen ze juist aanleiding zijn om voor jou te kiezen.

Welke vragen heeft jouw doelgroep?

Hoe zorg je ervoor dat jouw boodschap overkomt? Door te schrijven voor jouw (potentiële) klanten en hun vragen te beantwoorden. Als tekstschrijver kijk ik steeds door de bril van jouw doelgroep. Met gerichte vragen doe ik een beroep op jouw kennis en verzamelen we alle relevante informatie voor jouw tekst.

Inhoud, toon & sfeer van jouw tekst

Tekstschrijven draait voor mij vooral om informatie in kaart brengen en structureren. Klanten geven terug dat mijn aanpak rust en overzicht geeft. Fijne bijkomstigheid, toch? Natuurlijk besteed ik ook veel aandacht aan de juiste toon en sfeer. Want een tekst moet inhoudelijk kloppen maar ook goed ‘voelen’.

B2B-teksten

Onder de naam BURO|1812 adviseer ik over effectief tekstgebruik en schrijf ik wervende content voor online en offline uitingen. Denk aan webteksten, folders & flyers en blogs. De meeste ervaring heb ik met met B2B-opdrachten en het schrijven over complexe producten en diensten. Hoe ingewikkelder hoe leuker.

Portfolio bekijken

Creatieve teksten, short copy en blogs

Mag ik voor je aan de slag met creatieve teksten en shortcopy? Dan geniet ik extra. Ook denk ik graag mee over onderwerpen voor jouw nieuwsitems en blogs. Binnen jouw bedrijf is veel waardevolle informatie aanwezig. Maak hier gebruik van. Natuurlijk werk ik de teksten ook voor je uit.

Focus op het eindresultaat

Een goede wervende tekst vertelt een compleet verhaal, is prettig leesbaar en ziet er verzorgd uit. Dit betekent ook dat de lay-out mooi aansluit op de vormgeving van jouw uiting. Daarom werk ik bij voorkeur direct in het cms van jouw website om teksten te plaatsen en de puntjes op de 'i' te zetten. Zowel voor web- als printteksten werk ik graag samen met jouw vormgever.  

Samenwerking

Laten zien wat je in huis hebt is meer dan alleen tekst. Elk onderdeel van jouw commerciële uiting verdient de juiste aandacht. Vormgeving en beeldgebruik zijn naast tekst de meest zichtbare componenten. Het liefst werk ik samen met klanten en collega-professionals die net als ik 'breed kijken'. Dan zetten we met elkaar iets moois neer.

Gaan we aan de slag?

Zoek je hulp bij het opstellen van jouw wervende teksten? Ben je benieuwd hoe jouw bestaande teksten krachtiger worden? Neem dan contact met me op voor een kennismaking. Bel me op 06 284 282 67 of stuur een berichtje naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..   

 

 

Hoe krachtig is jouw verhaal? Bel 06 - 284 282 67